środa, 24 listopada 2021

Wiesz,

Zamieniam nić pajęczą na jedno drganie wspomnień, gdzie nie ma lżejszych ażurów od szeptów dawnych przypomnień. 

Twierdzę¹ dłońmi kształtuję i czekam na fale przypływu. Pamiętaj, zła nie zrozumiem będąc Judytą² Wikingów³.

Ile już lat minęło? 
Nie wiem, więc mnie nie pytaj. 
Kiedy zostałam żoną drżałam przy głogu za klon⁴ nieodkryta . Tyle do dzisiaj wiesz, że mężem jesteś najlepszym. Dla mnie zbyt długo śpisz, Morfeusz ode mnie był pierwszym.
———
¹ Twierdza – tutaj konkretnie zamek z  piasku budowany latem przez dzieci, czasami otoczony fosą.
² Judyta – kobieta młoda, piękna i w    zależności od religii o niej  traktującej albo młodo owdowiała (Stary Testament w Biblii), albo niezmiernie bogata, piękna, b-gobojna i owdowiała (Księga Judyty w Judaizmie).
³ Wikingowie – podążając za rozumieniem Wikipedii: skandynawscy wojownicy, którzy od VIII wieku podejmowali dalekie wyprawy o charakterze kupieckim, rabunkowym lub osadniczym. U mnie mężczyźni odważnie mordujący w obronie subtelnej delikatności.
⁴ Klon – własne, więc głęboko subiektywne odczucie bólu, którego doświadczyłam podczas selektywnej wycinki konarów drzewa.

~~~Agar w 24 dniu miesiąca listopada roku 2021~~~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz