czwartek, 13 stycznia 2022

Nie wiem

Nadzorowanie świata nie może być fundamentem głupoty, bo przestaje być zgodnym z taoistyczną, więc filozoficzną  zasadą utrzymywania elementów w pozornej równowadze. Chiński znak dopełnienia zna prawie każdy. O symbolu powiem tylko, że jedna strona odzwierciedla kobietę, druga mężczyznę. Mówiąc bardziej dokładnie jedna strona jest czysta i czekająca, druga rwąco atakująca.

Kurczę, ktoś powiedział do mnie z przekonniem o KWANTACH mając na myśli idealną strukturę fizycznego podziału materii. Niestety ja jej mieć według niego nie powinnam, ale jestem wredna w próżniaczej ciekawości, więc zapytałam: „KWANTY i co?”. Usłyszałam: „KWANTY i KWARKI”. Jako wegetarianka z wiedzą o różnorodnej materii skojarzyłam jego kwarki ze skwarkami i wybuchnęłam śmiechem nad głupotą własnej myśli.
 
Z podstawowych zasad fizyki wiem, że kwant zbudowany nie jest z kwarków, ale podzielny także na LEPTONY. Jeden Kwant jest stałą sumą drobniejszych elementów i tutaj mogę go przyrównać do ścisłego zbioru, ale o tej osobie, która do mnie adresowała wywód, powiem z przekonaniem: „Mój drogi, zły adres”

W życiu człowieka wiele darów przychodzi z natury, którą różnie określamy. Jedni nazywają dar cudem, inni nadają rangę imieniem stwórcy, kolejni zasypiają w dobrostanie.

Ostatnio sypiam spokojnie a intuicyjne gesty nie nakazują rozedrgania. Kiedyś było inaczej lub może zrozumiałam, że introwersja i ekstrawersja zależą też od wielu zewnętrznych czynników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz